6/07/2012

2 pakettia

2 pakettia
Eilen posteljooni toi 2 pakettia.
Yksi mysteeri-paketti ja iherbbi-paketti

Iherb-paketti
Tulsiteetä, Etville D+muut vitskut, minulle vitaamiinit, Q10 ja sinkki purkki.
Ilmaisnäyte miehelleni (miehestäni tulee oikea pukki kesälomalla, lol).
Ötökkäkarkoitetta, Neem-saippuaa, Aluslakkaa minulle.
Ylläri-ilmaisnäytteitä: mittanauha ja vihreätee.

Mysteeri paketti siskolta!
Ihanaa! <3
 Siskoni on pienillä sievillä kätösillään väkertänyt minulle paketin!

Barpoju? ja 3 karhua, Nalle, Koala ja Panda

Kuulemma toi Barpoju on Etville. Muut saan minä pitää. :D
Ihania leluja! Ollaan jo vähän leikittykkin niillä.

Ylläri PopUp-kukkakortti! Ja Kirje! <3
Ja kyllä, vain apinat ja minä pitelemme korttia noin. :P

Singaporesta meikkilaukku.
Aika kätevä muuten!

Nallejen koti

Barpoju pääsi etvin huoneeseen, mutta MINUN ihanat nallepallerot
 pääsi koruhyllyyni ihmettelemään maailman menoa. :D

Oijoi, nyt tällä viikolla (tai ensi) onkin varmaan pakko laittaa sisustus-kuvia,
kun uusi hyllykin ja seinä pääsi mukaan. ;)











2 kommenttia:

  1. Samannäköisiä pakettejä :)
    Voisit tehdä erillisen postauksen myös tuosta iherb-paketista linkkeineen ja käyttökokemuksineen.

    VastaaPoista
  2. Niin on. Unenpöpperössä eilen luulin saavani iherbiltä 2 pakettia!

    Voisi tosiaan tehdä iherbbijutskuista postauksen.
    Oli mysteeripaketti niin jännä että keskityin siihen. :D

    VastaaPoista