8/09/2012

Paluu arkeen

Nyt loppui loma ja kaikkea. Ja olo on helpottunut.
Kiva oli että "ukot" olivat kotona minun kanssa. Mutta kivempaa on että ne on poissa.
Helpompi siivota ja lisäksi pysyy järjestys kuosissa. :D

"Laihdutus"-rintamalle kuuluu melko hyvää. Luulin että heinäkuussa lihoisin takaisin 3kg..
Muttamutta, enpä sitten lihonnutkaan. Viikon alussa puntari näytti 93,5kg!
En ole kyllä mitään tehnyt tuon eteen. Syönyt kuin pikku porsas jäätelöä ja muita herkkuja. :D
Minulla alkaa vaan olla semmoinen öh, tapa syödä keittoa.
En usko että minun tarvitsee pitää ruokapäiväkirjaa enään, kun paino näkyy tippuvan kuin itsekseen.
Toki voi olla että höpötän ihan höpöjä. Mutta näillä eväillä mennään.

Kameran kadotin jonnekkin, en muista minne. Joten ei kuvia. :(
Kynsijuttuja vähän olen tehnyt mutta en paljoakaan, kun on tosi lyhyet kynnet.

Pitäisi tehdä huutonettihommaa/tavaroiden hävitys hommaa.
Myönnän olevani hamsteri..
Ehkä voisin laittaa kuvaa tännekkin mikä odottaa, kunhan löydän kameran..
Tai sitten en, hävettää. Sairas olen. :D
Tiedän kyllä miksi minulla on toi hamsteri-vietti.. Onneksi tiedostan ongelman niin voin keskittyä siihen. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti